Harjoitusmaksut

HINNAT KEVÄTKAUDELLA TAMMI-JOULUKUU 2024

Huom! Vuoden 2024 alusta otamme käyttöön erillisen vuosittaisen jäsenmaksun 10€/vuosi. Tämän lisäksi jäsenten tulee maksaa kausittainen harjoitusmaksu sekä lajiliiton lisenssi.

Harjoitusmaksut keväällä 2024

Kausimaksu

180 €
Nyrkkeilyn peruskurssi*)
 Sisältää loppukauden maksun
180 €
Vilperi-Box80 €
Seniorit80 €
Perhealennus
  Toisesta jäsenestä
20 €

*) Nuorten nyrkkeilykoulun ja nyrkkeilyn peruskurssin aikana samalla harjoitusmaksulla voi käydä kuntopiirissä ja kahvakuulassa. Nyrkkeilyn peruskurssin jälkeen jatketaan loppukausi kuntonyrkkeilyryhmässä.

Kertamaksut

Kahvakuula8 €
Kuntopiiri8 €
Kehonhuolto8 €
Kymppikortti

Voimassa harjoituskauden
70 €

Vuoden 2024 alusta myös Kymppikorttilaisten tulee maksaa vuosittainen jäsenmaksu 10€.

Kannatusjäsenmaksut

Yksityishenkilö I50 €
Yksityishenkilö II100 €
Yritys I300 €
Yritys II500 €

Ilmoittautumis- ja maksuohjeet

• Täytä asiakastietolomake salilla. Varaa ensimmäisellä kerralla hetkinen ylimääräistä aikaa tähän.
  • Maksa jäsenmaksusi ja lisenssi näillä ohjeilla; erillistä laskua ei lähetetä.
  • Pidä jäsenkorttisi aina mukana!
  • Treeneihin tullessasi jätä kortti sille varattuun paikkaan. Treenien päätyttyä valmentaja jakaa kortit takaisin.
  • Voit kokeilla treenaamista kaksi kertaa ilmaiseksi; tämän jälkeen maksun ja lisenssin on oltava suoritettuna. Sovi asiasta valmentajan kanssa ennen treeniä. Non-stop opetuksessa maksuttomia kokeilukertoja on yksi.
  • Maksettua harjoitusmaksua ei palauteta mutta esim. sairaustapauksissa voidaan sopia maksetun harjoitusajan siirrosta

MAKSUTAVAT

Rahalla koko kausimaksu?

Perhealennuksen lunastaminen?

• Olet oikeutettu valitsemaan perhealennushinnan alasvetovalikosta, jos taloudestasi yksi henkilö on maksanut täyden kausimaksun

Liikuntasetelillä koko kausimaksu?

• Maksa maksu palveluntarjoajan mukaisesti (verkkomaksu, paperiset liikuntasetelit, korttimaksu). Hanki lajilisenssi erikseen osoitteesta www.suomisport.fi

Osamaksu rahalla, osin liikuntaseteleillä?

• Osamaksu tilille (pyydä tilitiedot tuusny(at)gmail.com) ja osin palveluntarjoajan eri tavoilla (verkkomaksu, paperiset liikuntasetelit, korttimaksu). Hanki lajilisenssi erikseen osoitteesta www.suomisport.fi

Voit maksaa treenimaksut kokonaan tai osin näillä: ePassi,  Edenred (Kortti tai Virike-seteli) ja SmartumPay (+seteli).

Kertamaksun voi suorittaa MobilePaylla, jonka koodin saat salilta.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.