Kannatusjäsenet

Rahumets Service Oy
Glasspoint Oy

Kannatusjäsenyys

Tuusulan Nyrkkeilyseura ei yhdistyksenä pyri taloudellisen voiton tavoitteluun. Maksamalla kannatusjäsenmaksun tuet seuran toimintaa ja mahdollistat laadukkaan harjoittelun vauvasta vaariin. Kannatusjäsenellä ei ole velvoitteita eikä vastuita yhdistyksessä eikä hän ole oikeutettu osallistumaan vuosikokoukseen, mutta saa halutessaan tiedotteita seuran toiminnasta.

Mikäli sinulla on mahdollisuus ja halu auttaa, voit liittyä Tuusulan Nyrkkeilyseuran kannatusjäseneksi. Kannatusjäseneksi voivat tulla kaikki yksityiset henkilöt sekä yritykset ja se on voimassa vuoden kerrallaan. Kannatusjäsenyys yksityishenkilöiltä on  50 tai 100 euroa vuodessa ja yrityksiltä 300 tai 500 euroa vuodessa.

RyhmäHinta
Yksityishenkilö I50 €
Yksityishenkilö II100 €
Yritys I300 €
Yritys II500 €

Julkaisemme kaikkien halukkaiden kannatusjäsentemme nimet (yksityishenkilö/yritys) erikseen kotisivujemme sponsorisivulla ja salin seinällä, jos kannattajajäsen niin toivoo.

Liity kannatusjäseneksi

Mikäli haluat kannatusjäseneksi voit lähettää pyynnön laskusta alla olevalla lomakkeella.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.