Muu seuran toiminta

Kuntopiiri – hikeä ja huutoa! :-)

Kuntopiiri, circuit training, millä nimellä sitä kutsutaankaan. Vuoroin lihaskuntoa kehittäviä, vuoroin sykettä nostavia pisteitä käydään usean kierroksen aikana läpi vaihdellen työn ja levon määrää. Lopussa toivottu ja pelätty ”loppusika” :-) Kukin tekee omien voimiensa ja jaksamisensa mukaisesti; Jaana Lähteenmäki huutaa vaihdot.

Seuran jäsenille treeni kuuluu kausimaksuun, ulkopuolisille 8 €/krt.

Kahvakuula

Tällä toiminnallisella kahvakuulatreenillä hapenottokyky, lihaskestävyys ja motoriikka kuntoon!

Seuran jäsenille treeni kuuluu kausimaksuun, ulkopuolisille hinta on 8 €/krt. Piiskureina Saku Sutelainen ja Janne Tuovinen.

Vapaavuoro

Harjoitusaika on torstaisin klo 18.00 – 19.15. Kirjaa saapuessasi nimesi vihkoon ja jos mukanasi on ei-jäsen, niin hänen osaltaan myös yhteystieto. Seuran jäsenille vuoro on ilmainen, ei-jäseniltä kertamaksu on 8 €, joka maksetaan etukäteen MobilePayllä nroon 27277. Harjoittelu tapahtuu omalla vastuulla, kaverin ollessa mukanasi vastaat hänestäkin. Salin välineet ovat käytössäsi; muista palauttaa ne omille paikoilleen ja siivota jälkesi. Kerro, jos huomaat jossain välineessä vikaa/puutetta/korjaustarvetta. Huomiothan kanssatreenaajat, tarvittaessa auta tai kysy apua, neuvo pyydettäessä.