Seuran jäsenyys

Tuusulan Nyrkkeiluseuran varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka suorittaa toimintakauden jäsenmaksun sekä sitoutuu noudattamaan seuran sääntöjä ja päätöksiä. Seuran jäsen on oikeutettu osallistumaan vuosikokoukseen, jossa päätetään seuran toiminnasta ja maksettuaan harjoittelumaksun osallistumaan järjestettyihin harjoituksiin kausittain.

Jäsenellä on oikeus erota seurasta ilmoittamalla siitä kirjallisesti hallitukselle tai sen
puheenjohtajalle taikka ilmoittamalla erosta seuran kokouksessa pöytäkirjaan merkitsemistä varten. Ero katsotaan tapahtuneeksi heti, kun ilmoitus on tehty, mutta eroava jäsen on velvollinen suorittamaan maksunsa sekä muut näiden sääntöjen edellyttämät velvoitteet kuluvan harjoituskauden loppuun asti.

Ohje jäseneksi liittymiseen

Alla olevan linkin kautta pääset liittymään seuran jäseneksi. Kirjaudu ensin sisään Suomisporttiin tai luo tunnukset. Valitse kenet liität seuran jäseneksi (itsesi/lapsesi). Odota että sinut hyväksytään jäseneksi. Se tapahtuu manuaalisesti, joten odottele rauhassa. Kun sinut on hyväksytty jäseneksi, jäsenmaksu näkyy avoimena Suomisport tililläsi kohdassa maksut, josta pääset sen suorittamaan haluamallasi maksutavalla. Jäsenmaksu on voimassa kalenterivuoden.

Alle 18-vuotiaat jäsenet

Aikuiset

Potkunyrkkeilijät

Kannatusjäsenyys