TuusNy seuravaatteet nyt tilattavissa!

28.11.2018

Paljon toivottujen seuravaatteiden tilaus on nyt avoinna! Tee tilauksesi 10.12.2018 mennessä!

Tarjolla on

• Russell Authenticin laadukas vetoketjuhuppari sinisenä tai mustana hintaan 38€
  • musta treenipaita 15€
  • musta trikoopipo 10€

Huppareissa ja treenipaidoissa on valittavissa naisten tai miesten malli. Sovitusmallit löytyvät salin toimistosta ja niitä voi käydä siellä kokeilemassa treenien yhteydessä. Paitoihin tulee TuusNy logo rintaan sekä selkään teksti ”boxing” tai ”kickboxing”.

Vaatteiden tilaus hoidetaan SuomiSportin kautta.  Lukekaa kuitenkin seuraava ohje niin menee kerralla nappiin.
-Kirjaudutaan sisään suomisport.fi
-Haetaan TAPAHTUMISTA ”TuusNy seuravaatetilaus” ja ilmoittaudutaan tapahtumaan.
-Tämän jälkeen pääsee valitsemaan haluamansa tuotteet. Kokovaihtoehdot löytyvät alasvetovalikkona kun klikkaa haluamansa vaatteen kohdalla.
-Lopuksi maksutavan valinta

Olkaa tarkkoja koko- ja tekstivalintojen kanssa, sillä tilatuilla tuotteilla ei ole palautusmahdollisuutta.

Jos SuomiSportin tai tilauksen kanssa on ongelmia, voitte olla yhteydessä eeva.hyttinen(at)hotmail.com