Seura

Seuramme arvot ovat:

Turvallisuus

* Ohjaajamme ovat koulutettuja ja seuramme harjoitustilat ovat turvalliset sekä soveltuvat lajinomaiseen harjoitteluun.

Yhteisöllisyys

* Seuramme toimintaan on kaikkien helppo tulla mukaan ja jäsenemme kokevat liikunnan iloa. Kohtelemme kaikkia kunnioittavasti ja kannustavasti.

Monipuolisuus

* Tarjoamme kattavan valikoiman erilaisia harjoituksia kaiken ikäisille, kuntoilijoista kilpailijoihin.

Missio

Olemme kaikille avoin nyrkkeilyseura ja annamme jäsenillemme liikunnan iloa ja onnistumisen kokemuksia.

Historiaa

Tuusulan Nyrkkeilyseuran ensimmäisen salin avajaisia juhlittiin 18.9.2010 ja jo vuonna 2011 Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsi Tuusulan Nyrkkeilyseuran ensimmäisenä seurana Suomessa Vuoden nyrkkeilytyö 2011 -palkinnolla. Seuramme on alusta lähtien panostanut aktiivisesti kilpanyrkkeilyyn, nuorten nyrkkeilyyn sekä kuntonyrkkeilyyn. Vuonna 2012 lisäsimme lajivalikoimaamme myös potkunyrkkeilyn, jolloin pystyimme tarjoamaan jäsenillemme entistä monipuolisempia harjoitusmahdollisuuksia. Molemmissa lajeissa olemme saavuttaneet Suomen mestaruuksia sekä PM- ja SM-sijoja. Molempien lajien harrastajamäärät ovat hyvällä mallilla, ja seurastamme nousee säännöllisesti uusia kilpailijoita kehään.

Aktiiviset vuodet ovat vahvistaneet käsitystämme siitä, että seuramme on tarpeellinen niin lasten, nuorten kuin aikuistenkin liikuttajana Tuusulassa. Olemme saaneet hikeä pintaan ja iloisia kasvoja salilla onnistumisien ja kunnon kohoamisen myötä. Nuorimmat harrastajamme ovat 6-vuotiaita, ja yläikärajaa ei ole! Meillä on harrasteryhmiä niin 6-9-vuotaille VilperiBoxaajille, ala- ja yläkouluikäisille nuorille, aikuisille ja eläkeikään ehtineille.

Seura tekee myös tiivistä yhteistyötä Tuusulan kunnan kanssa. Tarjoamme Tuusulan kunnan työntekijöille tyhy-kuntonyrkkeilyä. Yläastelaiset sekä lukiolaiset ovat tutustuneet toimintaamme joko salilla tai kouluissa. Tuemme nuorten ja lasten hyvinvointia antamalla heille elämyksiä ja mahdollisuuksia kokeilla omia rajojaan turvallisessa ympäristössä. Teemme yhteistyötä muiden urheiluseurojen kanssa, tarjoten uusia ja monipuolisia harjoittelutapoja sekä tarjoten innostavia kokemuksia kamppailulajeista. Tavoitteenamme on jatkossakin tiivistää yhteistyötä myös muiden seurojen ja yritysten kanssa. Ja tietenkin haluamme liikuttaa mahdollisimman montaa tuusulalaista jatkossakin.

Seuramme kantava voima on tietenkin jäsenemme. Ilman näin upeaa jäsenistöä Tuusulan Nyrkkeilyseuraa ei olisi. Meidän jäsenemme ovat innostuneita,  sitoutuneita, osallistuvia ja kannustavia. Harjoituksissa käydään säännöllisesti, kohotetaan omaa kuntoa, kannustetaan kaveria ja opitaan uutta. Meidän seuraamme saa tulla kaikki, iästä, sukupuolesta, kuntotasosta tai elämänkatsomuksesta välittämättä.

Koemme, että Tuusulan Nyrkkeilyseura on yhteisö, johon on helppo sitoutua vuosiksi, tulla uutena tai palaavana harrastajana.