Tuusulan Nyrkkeilyseuran koronatiedote 17.10.2020

17.10.2020

Tuusulan Nyrkkeilyseuran koronatiedote 17.10.2020

Tuusula kuuluu alueeseen, missä korona on kiihtymisvaiheessa. Tämä luonnollisesti aiheuttaa toimenpiteitä myös seuramme toiminnassa. Haluamme edelleen tarjota jäsenillemme mahdollisuuden kuntoilla turvallisesti ja vastuullisesti.

Tuusulan Nyrkkeilyseuran hallitus linjasi 16.10.2020 kokouksessaan toimenpiteitä tulevien viikkojen toimintaan. Ne pohjautuvat kamppailulajiliittojen yhteiseen ohjeistukseen harjoittelun järjestämisestä. Koronatilanne voi muuttua nopeastikin ja mikäli Tuusulan kunnalta tulee muita ohjeita tai päätöksiä, saatamme joutua reagoimaan niihin ripeästi. Asiasta tiedotetaan aina erikseen.

Maanantaista 19.10.2020 lähtien:
• Ohjaajat käyttävät maskia harjoituksia vetäessään, mikäli maskin käytölle ei ole terveydellistä estettä. Ohjaajat säilyttävät aina turvavälin.
Lasten ryhmä (VilperiBox) sekä nuorten ryhmä (nuorten nyrkkeily, jatkoryhmä) jatkavat harjoittelua normaalisti kauden loppuun saakka.
• 1.10 alkanut aikuisten nyrkkeilykoulu jatkaa harjoittelua samalla tuntipaikalla kauden loppuun saakka omana ryhmänään.
• Aikuisten kuntoryhmien koot rajataan 18 harjoittelijaan (+ ohjaaja). Tällä varmistetaan turvavälien säilyminen.
Aikuisten kuntoryhmiin (kuntonyrkkeily, kuntopotkunyrkkeily, kuntopiiri, kahvakuula, kehonhuolto, hiit&hit) ilmoittaudutaan 19.10. lähtien TuusNy nimenhuuto.com:n kautta
• Pyri harjoittelemaan aina saman parin kanssa
o Maanantain kuntonyrkkeilyssä ei tehdä paritekniikkaa, vaan keskitytään kontaktivapaasti muihin harjoitteisiin
o Keskiviikon ja lauantain kuntonyrkkeilyissä voidaan tehdä myös paritekniikkaa
o Kuntopotkunyrkkeilyn harjoituksissa voidaan tehdä myös paritekniikka
• Käytä omia hanskoja. Niitä saa tilattua seuran nettisivuilla olevan verkkokaupan kautta.
• Jos käytetään seuran yhteisiä harjoitusvälineitä, sama henkilö käyttää samaa välinettä koko harjoituksen ajan. Harjoituksen jälkeen harjoitusvälineet desinfioidaan.
• Harjoituksiin tulo on ehdottomasti kielletty, jos itsellä on pieniäkään oireita tai syytä epäillä COVID-19-tartuntaa, esimerkiksi lähipiirissä odotellaan testitulosta.
• Koronavilkku-sovelluksen käyttö on erittäin suositeltavaa.
• Kädet on pestävä huolellisesti saippualla ja lämpimällä vedellä ennen ja jälkeen harjoituksen. Salilla on myös saatavilla käsidesiä.
• Harjoituksiin (saliin) saavutaan juuri ennen harjoituksen alkua ja lähdetään välittömästi harjoituksen päätyttyä.
• Vaatteet vaihdetaan kotona, jos mahdollista, eikä käytetä salin pukuhuoneita.

Kiitos kaikille jäsenillemme harrastamisen jatkamisesta sekä toimimisesta vastuullisesti! Haluamme jatkaa harjoittelua mahdollisimman pitkään, jo pelkästään kehon ja mielen hyvinvoinnin vuoksi. Olethan yhteydessä, mikäli sinulla tulee kysyttävää.

Pysytään terveinä!