Tuusulan Nyrkkeilyseuran koronatiedote 21.11.2020

21.11.2020

Tuusulan Nyrkkeilyseuran koronatiedote 21.11.2020

Tuusulassa noudatetaan maanantaista 23.11.2020 alkaen tiukempia suosituksia ja rajoituksia koronaepidemian kiihtymisen johdosta. Tuusulan kunnan suositukset ja rajoitukset perustuvat Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymän (Keusote) ja aluehallintoviraston (Avi) 20.11. antamiin suosituksiin ja rajoituksiin. Tuusulan Nyrkkeilyseura noudattaa annettuja suosituksia ja rajoituksia.

Aikuisten ryhmä- ja kontaktilajiharrastukset

TuusNy-salilla tapahtuvista harjoitusryhmistä kuntonyrkkeily, kuntopotkunyrkkeily, aikuisten nyrkkeilykoulu, kuntopiiri, HIIT&HIT, kahvakuula sekä kehonhuolto keskeytetään 23.11.-13.12.2020 väliseksi ajaksi. Käytännössä tämä tarkoittaa loppukautta ennen joulutaukoa.

Kuntopiiriharjoitukset jatkuvat Zoomin kautta Jaanan ohjauksessa perjantaisin klo 17-18.15. Kuntopiiriin ilmoittaudutaan TuusNy-nimenhuuto.com:n kautta, jolloin saat Jaanalta Zoom-linkin.

Kahvakuulaharjoittelu jatkuu Tuusulan Nyrkkeilyseuran Facebook-livelähetyksinä Jannen ohjauksessa sunnuntaisin klo 17.30-18.30.

VilperiBox, nuorten nyrkkeilyn jatkoryhmä sekä kilparyhmä jatkavat harjoittelua TuusNy-salilla normaalisti kauden loppuun saakka (syyskausi päättyy 13.12.2020), ellei toisin linjata.

Harjoitustauon sekä joululoman aikana ohjaajat ilmoittavat Tuusulan Nyrkkeilyseuran nettisivuilla, suljetussa Facebook-ryhmässä sekä julkisella seuran Facebook-sivulla mahdollisista extraharjoituksista tai live-lähetysharjoituksista. Kannattaa liittyä Tuusulan Nyrkkeilyseuran FB-ryhmään, niin olet ajantasalla treeneistä ja saat siellä kysymyksiisi nopeasti vastauksia.

Huolehditaan hygieniasta ja turvaväleistä

Huolehtikaa käsipesusta ennen harjoituksia ja harjoitusten jälkeen. Käsidesi ei korvaa käsien huolellista pesua saippualla. Käsienpesuohjeen voi katsoa täällä.

Suosittelemme käyttämään maskia aula- ja pukuhuonetiloissa, kun harjoituksiin tullaan tai saatetaan lasta, samoin harjoituksista lähtiessä. Vanhemmat eivät voi edelleenkään jäädä seuraamaan lasten ja nuorten harjoituksia salille.

Harjoituksiin ei koskaan tulla, jos on pieniäkin flunssan oireita.

Koronavilkun hälytykseen reagointi

Suosittelemme ottamaan käyttöön Koronavilkku-sovelluksen. Jos Koronavilkku-sovellus näyttää, että olet altistunut virukselle, toimithan sovelluksen ohjeiden mukaisesti ja et tule harjoituksiin. Keskustele tarvittaessa ryhmäsi valmentajien kanssa asiasta.

Kiitos että olet Tuusulan Nyrkkeilyseuran jäsen! Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä tuusny (at) gmail.com.

Terveisin,