Koronatiedote 31.1.2021

31.1.2021

Koronatiedote 31.1.2021

Nuorten nyrkkeilyn jatkoryhmä aloittaa harjoittelun 8.2. Tästä on lähetetty vanhemmille sähköpostia. Ryhmään ilmoittaudutaan, jotta tarvittaessa jaamme osallistujat oikean kokoisiin ryhmiin.

VilperiBox-ryhmä ei aloita 1.2. vaan toivomme, että pystymme aloittamaan Vilpereiden kauden maaliskuun alusta.

Seuran talouden sekä toiminnan jatkumisen kannalta kausimaksujen maksaminen on välttämätöntä. Salivuokrat ovat suurin kustannuserä seuran toiminnassa ja ne tulee maksaa, vaikka toimintaa ei olisikaan. Pyydämme harrastajiamme maksamaan kausimaksusta tässä vaiheessa puolet, 75 eur + 10 eur lisenssi (lisenssi on koko vuodelle 2021). Puolikas kausimaksu maksetaan SuomiSportin (www.suomisport.fi) kautta. Aikuisten tapahtuman nimi on TuusNy: aikuisten kevätkausi 2021. Loput maksetaan keväämmällä, kunhan on varmistettu, että kausi pääsee jatkumaan normaalisti. Jos olet käynyt treeneissä 5 eur kertahinnalla, ole yhteydessä tuusny@gmail.com, niin Eeva ilmoittaa sinulle jäljelle jäävän kausimaksun suuruuden ja saat koodin SuomiSportiin, jolla voit ilmoittautua kevään tapahtumiin mukaan.

Jatkamme aikuisten pienryhmäharjoittelua ja olemme lisänneet harjoitusvuoroja. Huomioithan, että käydessäsi meillä harjoittelemassa, tulee sinulla olla voimassa oleva nyrkkeilylisenssi vuodelle 2021. Lisenssin (10 eur/v) saa hankittua SuomiSportin kautta.

Harjoitukset 1.2.2021 lähtien:
ma klo 17-18 nuorten nyrkkeilyn jatkoryhmä / Kirsi & Nico
ma klo 18.15-19.15 kuntonyrkkeily / Jaana ­­­
ti klo 18-19 säkkitreeni (ilman pareja, max. 9 hlö) / Eeva
ti klo 19.15-20.15 kuntopotkunyrkkeily / Janne
ke klo 17-18 nuorten nyrkkeilyn jatkoryhmä / Kirsi & Nico
ke klo 18-19 kuntonyrkkeily / Kirsi
ke klo 19.15-20.15 säkkitreeni (ilman pareja, max. 9 hlö) / Vesa
to klo 18-19 kuntonyrkkeily / Ville
to klo 19.15-20.15 kuntonyrkkeily / Vesa
la klo 12-13 säkkitreeni (ilman pareja, max. 9 hlö) / Sanna
su klo 18-19 kahvakuula (max. 9 hlö) / Janne & Saku

Tärkeitä huomioita aikuisten pienryhmäharjoittelusta:

· ryhmään otetaan max. 4 paria + ohjaaja(t)

· harjoittele aina saman parin kanssa ja huomioi turvavälit toisiin pareihin

· ilmoittautuminen tehdään TuusNy-nimenhuuto.com:n kautta

· jos et pääsekään treeneihin, peruminen tehdään samana päivänä viimeistään klo 12.00. Näin annetaan seuraavalle parille mahdollisuus ilmoittautua.

· ilmoittautumisen määrää ei pystytä rajaamaan, joten jos ilmoittautuneita on jo 4 paria, niin älä ilmoittaudu vaan jää odottamaan, jos joku peruu osallistumisensa

· hanki vuoden 2021 harrastelisenssi SuomiSportin kautta (www.suomisport.fi)

· käytä omia hanskoja

· jos lainaat seuran pistareita, puhdista ne aina harjoitusten jälkeen (parin molemmille osapuolille omat pistarit)

· käytä kasvomaskia, kun tulet sisälle ja pese aina kädet tullessasi ja lähtiessäsi

· vaatteet vaihdetaan kotona, eikä käytetä salin pukuhuoneita tai suihkutiloja (WC saa käyttää)

· harjoituksiin tulo on ehdottomasti kielletty, jos itsellä on pieniäkään oireita tai syytä epäillä COVID-19-tartuntaa, esimerkiksi lähipiirissä odotellaan testitulosta.

Kiitos, että olet Tuusulan Nyrkkeilyseuran jäsen. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä tuusny (at) gmail.com.

Terveisin,