Koronatiedote 1.4.2021

1.4.2021

Etelä-Suomen aluehallintoviraston päätöksellä urheilu- ja liikuntakäytössä olevat tilat suljetaan kokonaan torstaista 1.4.2021 lähtien huhtikuun 14. päivään saakka. Tämä päätös koskee myös Tuusulan Nyrkkeilyseuran harjoitustilaa.

Aikuisten pienryhmäharjoitukset
Tilojen sulkemisesta johtuen, aikuisten pienryhmäharjoitukset keskeytetään 14.4. saakka. Mikäli tilojen sulku jatkuu myös tämän jälkeen, ovat harjoitukset myös tällöin peruttuja. Mikäli harjoittelu päästään aloittamaan jollain muotoa, ilmoitamme siitä erikseen.
Organisoimme harjoituksia pidettäväksi ulkona, Facebook-liven tai Zoomin kautta. Seuraathan ilmoittelua seuran Facebook-ryhmän tai Facebook-sivun kautta ja nettisivuilta.

Nuorten nyrkkeilyn pienryhmäharjoitukset
Vuonna 2008 tai sitä myöhemmin syntyneet voivat jatkaa harjoittelua, joten nuorten nyrkkeilyn jatkoryhmä jatkaa harjoituksia maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 17-18. Ryhmän harjoituksiin voivat osallistua vain määrätyt ikäluokat. Edelleen päivän harjoituksiin ilmoittaudutaan WA-ryhmässä. Aiemmin annettuja koronaohjeistuksia, varotoimenpiteitä sekä toimintaohjeita tartuntojen välttämiseksi tulee ehdottomasti noudattaa edelleen.

Kausimaksu ja seuran taloustilanne
Seuran taloudellinen tilanne on tässä vaiheessa kevättä huolestuttava. Suurin menoerä on salin vuokra. Varmistaaksemme, että pystymme jatkamaan toimintaamme kesän yli, pyydämme teitä maksamaan kevätkauden jälkimmäisen puolikkaan kausimaksun pikaisesti SuomiSportin kautta (www.suomisport.fi). Vetoamme jäseniimme, mikäli oma taloudellinen tilanne antaa myöten ja koet seuratoiminnan jatkumisen tärkeäksi, niin voit tukea seuraa normaalin kausimaksun lisäksi 10 eur, 30 eur tai 50 eur vapaaehtoisella kausimaksulla. Maksettavan kausimaksun voit valita tapahtuman hinnan alasvetovalikosta.

Kiitos että olet Tuusulan Nyrkkeilyseuran jäsen! Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä tuusny@gmail.com.

Terveisin,
Tuusulan Nyrkkeilyseuran hallitus