Tuusulan Nyrkkeilyseuran koronatiedote

7.1.2022

Etelä-Suomen AVI:n päätöksen mukaisesti, Tuusulan Nyrkkeilyseuran sali pysyy suljettuna 24.1.2022 saakka.

Sulku ei kuitenkaan koske:

• nuorten nyrkkeilykoulua (10-16-vuotiaat)
  • nuorten nyrkkeilyn jatkoryhmää (10-16-vuotiaat)
  • kilparyhmän 2003 tai sitä myöhemmin syntyneitä jäseniä
  •

Nuorten nyrkkeilyryhmät aloittavat harjoittelun aikataulun mukaisesti, maanantaina 17.1.2022.

Aikuisten ryhmät joutuvat vielä odottamaan aloitusta. Kannustamme kuitenkin omaehtoiseen liikkumiseen, Tuusulanjärven jäälle on tehty upea luistelurata sekä hiihtoladut ja urheilukeskuksen portaat ja ulkokuntosali on käytössä.

Nuoria ja kilparyhmäläisiä muistutamme edelleen hyvästä käsihygieniasta ja turvaväleistä. Maskisuositus on voimassa salilla edelleen. Harjoituksiin ei tulla lainkaan, mikäli esiintyy edes pieniä flunssan oireita.

Kiitos että olet Tuusulan Nyrkkeilyseuran jäsen! Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä tuusny@gmail.com.

Terveisin,

AVIn tiedote sulun jatkosta 7.1.2022: https://avi.fi/tiedote/-/tiedote/69929083