SuomiSport -lisenssit

Lisenssit

Keillä kaikilla tulee olla lisenssi?

Suomen Nyrkkeilyliiton (SNL) sääntöjen mukaan kaikilla, jotka harrastavat nyrkkeilyä SNL jäsenseurassa eli Tuusulan Nyrkkeilyseurassa tulee olla lisenssi. Ne jotka eivät kilpaile, voivat hankkia edullisemman kuntonyrkkeilylisenssin. Potkunyrkkeilijät hankkivat potkunyrkkeilylisenssin Suomen Potkunyrkkeilyliiton edellytysten mukaisesti.

Missä vaiheessa lisenssi tulee hankkia?

Lisenssi tulee hankkia heti kun alkaa käydä seuran treeneissä. Lajin kokeilu ei vielä edellytä lisenssiä, mutta jos päätät jatkaa, on lisenssi hankittava välittömästi.

Lisenssi hankitaan osoitteesta: www.suomisport.fi

Kuinka hankit lisenssin?

Kirjaudu sisään Suomisporttiin. Etusivulla näet omat tietosi ja ostamasi lisenssit. Mene valikosta kohtaan ”ostamaan”. Voit valita ostatko lisenssin vakuutuksella vai ilman. Seuraavaksi valitse kenelle olet lisenssiä hankkimassa (itsellesi/lapsellesi). Valitse laji nyrkkeily/ potkunyrkkeily. Seuraavaksi valitse seura Tuusulan Nyrkkeilyseura. Maksa lisenssi haluamallasi maksutavalla. Lisenssi on voimassa kalenterivuoden

NYRKKEILYLISENSSIEN HINNAT 2024

• Harrastelisenssi (11 €) on nyrkkeilyn harrastajille, jotka eivät kilpaile
  • Kilpailulisenssi (40 €) on kilpanyrkkeilijöille
  • Toimitsijalisenssi (15 €) on tuomareille, valmentajille ja kulma-avustajille

Samassa yhteydessä voit hankkia liiton kautta vakuutuksen. Jokainen vastaa vakuutusturvastaan itse. Kuntonyrkkeilijöille vakuutus ei ole pakollinen, kilpailijoille on, mutta sen voi halutessaan kilpailuttaa. Suosittelemme kaikille vakuutuksen hankkimista.

NYRKKEILYVAKUUTUSTEN HINNAT 2024

• Olympianyrkkeilyvakuutus (synt. 2003 tai aiemmin): 215 €
  • Nuorten olympianyrkkeilyvakuutus 1 (synt. 2004-2009): 82 €
  • Nuorten olympianyrkkeilyvakuutus 2 (synt. 2010 tai myöh.): 78 €
  • Kuntonyrkkeilyvakuutus (synt. 2003 tai aiemmin): 22 €
  • Nuorten kuntonyrkkeilyvakuutus (synt. 2004 tai myöh.): 15 €

Lisenssien voimassaolo tarkistetaan tarvittaessa.

POTKUNYRKKEILIJÖIDEN LISENSSI

Voimassa oleva potkunyrkkeilylisenssi on edellytys Suomen Potkunyrkkeilyliiton alaisiin kilpailuihin, koulutuksiin ja leireihin osallistumiseen. Lisenssiin voi halutessaan liittää myös kamppailulajiharrastajalle räätälöidyn vakuutuksen.

Lisenssi hankitaan osoitteesta: www.suomisport.fi josta voit hankkia potkunyrkkeilylinsenssin joko vakuutuksella tai ilman.

LISENSSIN HINNAT 2024

Lisenssin ja vakuutuksen hinnat kaudella 1.1 – 31.12:

• 31.12.2005 tai aiemmin syntyneille
  • Lisenssin hinta 24 €